sâmbătă, 9 februarie 2013

Insomnie...

Încerc, de câteva zile să îmi pun ordine în gânduri şi în ceea ce am scris în ultimele câteva luni.
Încerc să văd dacă merită ceva postat sau nu. Şi aproape că nu mă recunosc.
Eu eram cel care scria întotdeauna "dintr-una". Aşa cum îmi veneau gândurile... la rând... Nu făceam altceva decât să mă verific din punct de vedere gramatical sau sintactic... un dezacord... un semn de punctuaţie pus aiurea sau nepus...
Acum recitesc câteva zeci de pagini scrise într-o totală devălmăşie... Şi nu ştiu ce să cred. Aşa a fost viaţa mea în aceste câteva luni... haotică... cu o existenţă şi identitate proprie ce m-a supus voinţei ei?...
Prefer să cred că nu...
Am avut o ultimă perioadă plină de agitaţie şi de suferinţă... Staţi liniştiţi... Eu sunt sănătos (deşi e riscant în zilele noastre să declari public aşa ceva :)))... Mie mi-e relativ bine... Şi cred că mi-e bine pentru că aceşti ultimi 2-3 ani m-au făcut să încasez loviturile exact ca boxerii profesionişti... Fiecare lovitură m-a făcut mai puternic... Iar unele din ele au fost ca ciupiturile ţânţarilor pe pielea unui elefant... Ştiam că sunt acolo, dar pur şi simplu nu simţeam nimic...
Când mă voi putea linişti, am să încerc să aştern câteva gânduri...
Cu ceea ce am scris pâna acum... chiar nu ştiu ce să fac...
Le voi strânge frumos şi voi încerca să le revăd peste câteva zile (sau luni)...
Nu ştiu dacă v-am lipsit prea mult (puţin sau chiar deloc)... dar mie mi-a lipsit faptul că nu v-am scris...
E târziu... Mă duc să îmi odihnesc gândurile... Şi trupul (uitasem că şi el are nevoie de aşa ceva din când în când)...
Sper să ne auzim curând... cât mai curând...
 
Cu drag,
al vostru blogger,
Eduard

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu