luni, 20 august 2012

Confesiune


Te iubesc mai mult ca ieri… Iar mâine te voi iubi mai mult ca azi… Şi pot jura pe fiecare cuvânt ce-l spun în fiecare zi că azi eu te iubesc mai mult ca ieri.

Tu mă faci să văd soarele din nou… Înainte ochii mei nu ştiau decât să plângă. Tu ai alungat necazurile din calea mea şi nu mai sunt culori întunecate şi nici nuanţe cenuşii…

Te iubesc mai mult ca ieri… Vom scrie o poveste fără de sfârşit… În care voi jura pe fiecare cuvânt ce-l scriu în fiecare zi că azi eu te iubesc mai mult ca ieri.

Poate au fost momente de păreri de rău… Poate au fost momente de durere şi tristeţe… Dar dragostea nu e un joc uşor, ba chiar nu este un joc deloc.

Te iubesc mai mult ca ieri… Iar mâine te voi iubi mai mult ca azi. Şi pot jura pe fiecare cuvânt ce-l spun în fiecare zi că dragostea ce-ţi port nu va pieri.

Si umbrele din jurul nostru vor pieri…  Îţi jur cu fiecare cuvânt ce-l spun în fiecare zi… Azi te iubesc mai mult ca ieri… Iar mâine te voi iubi mai mult ca azi…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu