marți, 7 august 2012

Declaraţie...

Şi pentru că nu puteam să dorm fără să o am în gând pe cea atât de dragă mie ultimele cuvinte din această seară îi sunt dedicate ei...


Dincolo de linişte, te simt tremurând de emoţie, visând lângă mine...
Dincolo de zgomote, aud şoaptele tale tandre...
Dincolo de întuneric, te văd, raza mea de soare ce mă cuprinzi...

În liniştea tandră a trăirilor noastre, îmi vibrează trupul, când mă atinge strălucirea privirii tale.
Dincolo de toate eşti iubirea pură a inimii mele, fericirea infinită ce umple, mângâind, sufletul meu...

Eu îngenunchez în faţa ta mărturisind tot ce există în mine curat, prin cuvintele pure, alese într-un moment de inspiraţie şi de linişte a sufletului.
Mi-ai atins inima prin atâtea căi, doar de tine ştiute, mi-ai vindecat sufletul de toată răutatea, mi-ai cutremurat tot corpul când am pătruns în profunzimea fiinţei tale şi mi-ai trezit emoţiile şi fiorul pe ritmuri de dans, în tangoul iubirii.

Oricât aş preţui viaţa, o abandonez cu ochii închişi şi îi deschid doar când sunt lângă tine, pentru că lângă tine tot ce e uman devine divin, pentru că tu îmi înseninezi fiecare secundă, de supărări întunecată...pentru că tu îmi conturezi fiecare zâmbet de lacrimă şters.
Sunt clipe în care simt absenţa ta cum mă supune torturii şi îţi văd chipul în mii de secvenţe pe zi, toate diferite.

Şi toate mă cuprind la fel de puternic, o halucinaţie atât de intensă unde, nu eşti nici prea expusă ca să te pot săruta, nici prea ascunsă ca să nu te pot atinge.
Sunt în secret un nebun aparent şi îţi simt prezenţa, decât să mă simt pedepsit nefiind lângă tine.

Te păstrez în siguranţă, în centrul universului meu, ca într-un seif, ca o adevărată operă de artă creată să mă facă mândru, deoarece m-ai transformat dintr-un NIMENI în CINEVA!
Pe un cer întunecat, ruinat, ai presărat strălucire pe fiecare stea şi ai creat un paradis cu îngeri în culori şi mi-ai dat aripi... să mă pot juca printre nori, să pot pluti alături de tine, atingând înaltul cerului.

Noapte bună iubito...

Şi noapte bună şi vouă dragii mei...

Acelaşi,
Eduard

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu