sâmbătă, 25 august 2012

Final de vară...

E sâmbătă... final de săptămână... ultima sâmbătă din august... final de vară...
O vară care pentru mine a însemnat extraordinar de mult în economia ultimilor 2 ani...
Şi când spun economie nu mă refer la finanţe... din punctul ăsta de vedere mai e mult de lucrat... Mă refer la sentimente, la suflet şi la faptul că am ajuns la un echilibru cu "EU-L" meu interior...
Şi cum ne apropiem de ultima lună plină a acestei veri... şi cum, de când mă ştiu, am fost un "lunatic"... nopţile mele au început să fie din ce în ce mai scurte...
Iar printre visele scurte şi discuţiile mele interminabile cu mine însumi... cu gândurile zburând către cea dragă mie şi înapoi... am aşternut pe hârtie câteva dintre ele... trunchiate... dar atât de reale...
Vă las să le lecturaţi... în liniştea acestei dimineţi senine...
 
Într-o zi vroiam să vorbesc cu tine… şi cum nu am putut… am oprit o picătură de ploaie şi i-am vorbit despre tine… şi m-a întrebat cum te numeşti… iar ea, mică şi indiscretă, le-a spus tuturor celorlalte picături de ploaie. Şi de atunci, de fiecare dată când plouă aud numele tău peste tot…
 
 
Toate zilele sunt nopţi când nu te văd şi până când apari, iar toate nopţile sunt zile când te visez… Sărutul tău încă îl mai simt pe buzele mele arse de dor… măfaci să plutesc atunci când îmi zâmbeşti… lasă-mă să fiu lângă tine atunci când te trezeşti… în fiecare zi…

Azi noapte am avut un vis… Mă rugam… şi dintr-o dată se făcea că vorbesc cu Dumnezeu…
M-a mângâiat pe creştet şi mi-a spus: „Fiule… ce vrei de la MINE…?”
Şi n-am ştiut ce să-i cer…
Aşa că i-am cerut o floare… şi mi-a dat o grădină întreagă…
Mai apoi i-am cerut un pahar cu apă ca să-mi umezesc buzele arse… şi mi-a dat un ocean întreg…
Aveam oceanul nesfârşit şi grădina de flori la malul lui… dar simţeam că-mi lipseşte ceva…
Atunci i-am mai cerut un înger… şi EL mi te-a dat pe tine…
Şi mi-a zis: „Fiule… acum nu mai ai nevoie de nimic… florile îţi vor încânta ochii, iar apa oceanului le va aduce zi de zi viaţă… şi tot aşa dragostea ta va aduce viaţă zi de zi îngerului ce ţi l-am dat… care-ţi va încânta sufletul până vă voi chema la MINE…”
 
Îţi mulţumesc că m-ai învăţat din nou să iubesc. Te voi păstra în inima mea pentru totdeauna…
 
Un sfârşit de săptămână binecuvântat vă doresc.
 
Al vostru,
Eduard 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu