joi, 13 septembrie 2012

Au înflorit, din nou, trandafirii...


Au înflorit, din nou, trandafirii… Dar parcă sunt trişti…

Şi îi înţeleg… Şi lor, ca şi mie, le e dor să ajungă în braţele tale… Să fie strânşi la pieptul tău… aşa cum o făceai odată… Să-ţi simtă fiorul palmelor şi căldura respiraţiei tale…

Eu înţeleg tristeţea lor şi ei parcă o înţeleg pe a mea… Şi nu pot face altceva decât să-i mângâi… şi ei pe mine cu petalele lor… şi să suspinăm împreună…

I-am iubit întotdeauna… şi ei ştiu asta… şi, ca şi mine, şi ei te-au iubit şi ţi s-au dăruit de fiecare dată când le-am cerut-o…

Şi asta pentru ei ştiu că tu eşti pentru mine acel unic trandafir… care a crescut în inima mea…

Lungi clipe de tăcere apăsătoare îmi curmă singurătatea din suflet…

Sunt aici, printre oameni… dar atât de departe de lume!...

Aş vrea să fiu un trandafir în mâinile tale…

Ceea ce-ţi scriu acum nu sunt cuvinte… sunt bucăţi de suflet şi minte… căci dragostea nu se scrie… se simte…

Au înflorit, din nou, trandafirii… Şi sunt mai trişti ca astă vară...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu