duminică, 9 septembrie 2012

Fără tine...

Raze ruginite se desprind din văpaia amurgului
Topind cu fiorul lor o ultimă speranţă...
Ce o îngrop cu şiroaie de lacrimi
Şi mii de vise pierdute...
 
În insula solitudinii am naufragiat...
Purtat de corabia uitării tale.
Mă scufund în apele tristeţii
Adunând amintirile noastre...
 
În zadar îţi scriu cuvinte de dor...
Cerul m-a blestemat
Să te iubesc în neştire...
Oriunde merg… să nu pot trăi fără tine.
 
Fără izvorul atingerii tale
Trupul meu se ofileşte...
Fără şoaptele-ţi suave
Mă sparg de asurzitoarea tăcere...
Fără sărutu-ţi pătimaş
Îmi secătuiesc buzele...
 
Vino la mine…
Pentru ultima oară!
Culege-mi din abisul durerii
Firimituri de suflet…
 
Readu-mă la viaţă cu răsuflarea ta,
Îmbrăţişează-mi inima…
Hrăneşte-te cu iubirea
Ştiu… poate e prea târziu pentru noi
Cenuşa timpului se aşterne
Peste ruinele sufletului meu.
 
Mi-e greu să ating pustiul din jur,
Mi-e greu să te exilez la marginea gândului meu,
Mi-e greu să mai cred
În suflete pereche….
 
Fără tine…
Am încetat să zâmbesc...
Fără tine…
Viaţa mi se pierde în non-sensuri...
Fără tine…
Inima-mi sângerează neîncetat...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu