luni, 10 septembrie 2012

Vreau doar...


Ca un vis ce nu se poate explica
Dragostea îţi poate invada inima…
Ca şi razele soarelui într-o ploaie de vară,
Dragostea poate face ca întreaga ta lume să se destrame…
Dar asta îmi doresc acum…

Vreau doar să-mi petrec viaţa cu tine…

Oare timpul îmi va arăta cum?...
Dintr-o dată tot ceea ce eram s-a întors pe dos…
Dintr-o dată am învăţat din nou să iubesc…
Şi mi-am dat seama că iubirea ta este ceva fără de care eu nu pot trăi…
Eşti visul meu, dragostea mea, viaţa mea…

Vreau doar să-mi petrec viaţa cu tine…

Tu eşti cea care mă face să zâmbesc…
Ce-ai făcut să mă fascinezi şi să mă faci să mă îndrăgostesc de tine?...
Nu pot controla acest sentiment în inima mea…
De când te cunosc am constatat că pot vedea paradisul…
Străluceşte în interiorul ochii tăi…
Şi mi-l doresc acum… alături de tine…

Vreau doar să-mi petrec viaţa cu tine…

Este oare acest lucru menit să fie?...
Ştiu că… undeva… acolo… mă simţi în inima ta…
Dragostea este un lucru nebunesc…
Întotdeauna îl dorim… ACUM…
Este ceva pe care vrei să-l vezi…
Şi care să aducă lumină adânc în interiorul sufletului tău…
Este ca un cântec care se aude de-a lungul drumului
Şi pe care nu te poţi abţine să nu îl fredonezi…
Împreună cu tine vreau să cânt acest cântec…
Şi aş lăsa muzica să preia controlul…
Şi o vreau ACUM…
Timpul îmi va arăta cum…

Vreau doar să-mi petrec viaţa cu tine ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu