miercuri, 19 septembrie 2012

Reacţie...


Aseară târziu... am avut un „mic şoc”… din punct de vedere emoţional…

Nu vă speriaţi (sau bucuraţi – depinde…:) ) că, de data asta, e de bine…

Şocul a constat în faptul că am constatat că un tânăr îmi citeşte blog-ul… Şi chiar dacă mi-a mărturisit că uneori ce scriu acolo e greu de înţeles şi digerat pentru cineva de vârsta lui… îl citeşte constant de ceva timp… În tăcere… şi fără să reacţioneze în vreun fel…

Esenţa este însă că în urma postării mele de azi noapte... (http://eduardtv.blogspot.ro/2012/09/nu-avem-nevoie-de-confirmari.html) a fost prima oară când a dat „like”…

A înţeles ce am vrut să spun… şi mai presus de asta… mi-a dat dreptate…

Asta m-a pus un pic pe gânduri… Mesajul meu era al unei persoane care este la „maturitate” fizică şi emoţională… iar „target”-ul  cititorilor îl reprezenta acelaşi eşantion „de nişă”…

Dacă un tânăr… de vârsta lui… înţelege mesajul ce răzbate din acea postare… Atunci oare noi, cei „maturi” de ce nu îl înţelegem?...
Ce pot să mai spun decât că mă bucur… că el îl citeşte… şi că are ecou şi printre cei mai tineri…

Şi că sunt mândru de modul în care mi-am crescut şi educat copiii…

Pentru că tânărul despre care vorbesc este fiul meu cel mare…

Şi mă bucur că le-am insuflat dragostea faţă de viaţă şi faţă de oameni…
Şi că au încredere în ei şi în ceea ce pot face… fără să aibă nevoie de „confirmări”…


Îţi mulţumesc fiul meu… din suflet…

Cu dragoste,
Tata

PS. Luaţi exemplu...
Celor ce aveţi copii... bucuraţi-vă de ei... şi învăţaţi-i ce înseamnă viaţa... Iubiţi-i... şi fiţi-le alături mereu...
Învăţaţi-i să-şi asculte... inima...
Cei ce nu aveţi... şi vi-i doriţi... să aveţi parte de această binecuvântare... căci asta reprezintă copiii pentru noi...

O seară plină de iubire vă doresc.
Al vostru,
Eduard

2 comentarii:

  1. ,,Învăţaţi-i să-şi asculte... inima...,,
    Tu ai reusit sa-i deschizi sufletul...
    Te felicit ptr copiii tai frumosi, cuminti si destepti ( au cu cine semana)

    RăspundețiȘtergere