vineri, 21 septembrie 2012

"La mulţi ani!"... Leonard Cohen...

Inimitabilul Leonard Cohen revine la București, în data de 22 septembrie 2012 pentru a-și promova cel de-al 12-lea album.
Personal, l-am „descoperit” acum 12 ani, într-o perioadă mai „tulbure" a vieții mele... printr-un volum de poezie, o colecție de poezii ale unor autori canadieni... De atunci mi-a pătruns şi mi-a rămas în suflet.

Să fie o coincidenţă acest număr 12?...
Am căutat şi am salvat o întreagă colecţie de melodii ale domniei sale începând de atunci… Şi vă spun că nu sunt puţine…
 
Unele din ele te răscolesc… altele te înfierbântă… altele te aduc cu picioarele pe pământ… Altele... toate cele de mai sus la un loc...
Cum este şi următoarea...
 
Respect profund celui ce mi-a schimbat atunci... modul de a privi viața... Respect profund unui mare poet, scriitor şi cantautor... Respect profund LEONARD COHEN!
Respect profund… şi o urare sinceră de „La mulţi ani!”, întrucât astăzi, 21 septembrie 2012, marele Leonard Cohen împlineşte vârsta de 78 de ani.
Şi închei lăsându-vă să ascultaţi unul dintre cele mai frumoase poeme de dragoste scrise vreodată...
Bărbaţi! Dedicaţi-l femeii dragi vouă... (Sic! Că eu am făcut-o deja!...De ceva timp...:)) )
 
 
 
O noapte binecuvântată... sau ce a mai rămas din ea...
 
Al vostru, cu respect,
Eduard
 
PS. Şi în mod sigur voi fi la concert pe 22 septembrie!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu